سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه Netflix را با VPN تماشا کنیم

چگونه Netflix را با VPN تماشا کنیم

آیا می خواهید محتوای ارائه شده توسط Netflix را تماشا کنید؟ بنابراین این مقاله را بخوانید.

آیا برای تماشای Netflix به VPN نیاز دارید؟ برای تماشای بهترین فیلم ها ، سریال ها و محتوای مسدود شده در منطقه یا کشور خود - مانند محتوای موجود در ایالات متحده و انگلستان - به VPN نیاز دارید که اگر در آن کشورها نباشید Netflix به شما نشان نمی دهد . .

 

چگونه Netflix America را از هر کشوری تماشا کنیم

یک حساب ChitaVPN انتخاب کنید

یک سرور انتخاب کنید

هنگامی که VPN خود را روشن کردید ، می توانید محل اتصال را انتخاب کنید. اگر می خواهید نمایش ها و محتوا را در ایالات متحده تماشا کنید ، یک سرور پراکسی در هر نقطه از ایالات متحده انتخاب کنید یا اگر می خواهید به جای آن نمایش از کشورهای دیگر را تماشا کنید ، سرورهای کشورهای دیگر را انتخاب کنید. بعضی از کشورها مانند آلمان و ایالات متحده حتی سرورهای ChitaVPN را برای پخش آنلاین یا پخش آنلاین بهینه کرده اند!

 

 

 

به تماشای!

وقتی VPN متصل شد ، آماده کار هستید. وارد Netflix شوید و تماشا را تا آنجا که می خواهید شروع کنید ، بدون هیچ محدودیت و مشکلی!

 

 

 

چرا برای تماشای Netflix از VPN استفاده می کنیم؟

پاسخ این سوال ساده است: فرصت های بیشتری برای تماشا و تفریح ??پیدا خواهید کرد! قانون کپی رایت اغلب به این معنی است که بسیاری از نمایش ها یا موارد دلخواه مورد علاقه شما بسته به محل زندگی یا مسافرت شما در دسترس نیستند. VPN به شما امکان می دهد با دسترسی بدون فیلتر به هر نمایش Netflix در کتابخانه جامع خود ، این محدودیت ها را دور بزنید.

شاید تعجب کنید ... اما واقعیت این است که کپی رایت و پول در دنیای امروز حرف اول را می زند (البته تعجب آور نیست!)

 

 

 

چگونه می توان از کدهای خطای Netflix VPN / Proxy جلوگیری کرد

این خبر ناراحت کننده ای است - Netflix نمی خواهد شما برای دسترسی به تمام محتوای آن از VPN استفاده کنید. این یک محدودیت قانونی است. اما اگر با Netflix کد خطایی دریافت کردید ، ناراحت نشوید: فقط کافی است از یک سرور دیگر در کشور مورد نظر خود برای گرفتن آدرس IP کاملاً جدیدی که Netflix آن را تشخیص نمی دهد ، استفاده کنید و می توانید به تماشای محتوای مورد علاقه خود ادامه دهید.

 

برای خرید فیلتر شکن Netflix کلیک کنید

 

نحوه تغییر کشورها در Netflix با استفاده از VPN

این یکی از موارد بسیار آسان است. ابتدا از Netflix خارج شوید ، سپس مکان سرور پروکسی ChitaVPN خود را در کشوری که می خواهید Netflix را از آنجا تماشا کنید تغییر دهید. پس از اتصال به Netflix بازگردید - مکان شما باید به طور خودکار به روز شود.

 

 

 

آیا VPN واقعاً با NETFLIX کار می کند؟

آره. اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما وجود دارد! اگر مشکلی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

 

آیا تماشای NETFLIX با VPN قانونی است؟

 

 

بله ، اما نتفلیکس آن را دوست ندارد. در حقیقت ، این شرایط استفاده از آنها را نقض می کند و در صورت شناسایی VPN ، می توانند آدرس IP شما را مسدود کنند. اما نه آنطور که به نظر می رسد بد است.

 

 

 

آیا NETFLIX می تواند استفاده از VPN را مسدود کند؟

 

 

اگر آنها بخواهند ، از نظر فنی می توانند ، اما آنها نمی خواهند. آنها دست شما را برمی گردانند و برخی از کدهای خطا را به شما نشان می دهند (احتمالاً m7111-1331-5059 یا f7111-1331-5059) و ممکن است آدرس IP فعلی شما را مسدود کنند ، اما این کل موضوع است. آنها به دنبال قطع دسترسی کامل شما نیستند.

 

 

 

آیا استفاده از VPN سرعت تماشای Netflix را کاهش می دهد؟

 

 

این ممکن است اتفاق بیفتد VPN به عنوان یک واسطه بین شما و Netflix عمل می کند ، به این معنی که جریان و داده های آنلاین شما باید توسط سرورهای VPN پردازش شوند. اگر VPN سرورهای کندی داشته باشد ، به این معنی است که Netflix نیز کندتر و یا از کیفیت پایین تری برخوردار خواهد بود. با این حال ، سرورهای VPN چیتا با سرعت بالایی کار می کنند و تا حد ممکن کندی را کاهش می دهند.

 

 

 

آیا NETFLIX می تواند Chita VPN را تشخیص دهد؟

 

 

مطمئن باشید می توانید. نمی توانم بگویم که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. اما با ویژگی جدید و جذاب IP ما آنها را برای مدت طولانی نمی شناسند.

 

 

 

آیا NETFLIX در هر کشور متفاوت است؟

 

 

بله ، قطعاً همینطور است. در واقع ، نتفلیکس مسئولیت مستقیم کارگردانی یا تولید هر چیزی را بر عهده ندارد ، بنابراین آنها حق پخش آن را دارند. غالباً ، دارندگان این مجموعه ها / نمایش ها / مستندها / فیلم ها به Netflix حق توزیع محتوای خود را در مناطق خاص نمی دهند ، معمولاً به این دلیل که موجودیت دیگری در آن منطقه قبلاً از این حقوق برخوردار است یا هیچ گونه حوزه مالی بدست نمی آید. به همین دلیل Netflix بسته به محل زندگی شما بسیار بسیار متفاوت است.

 

 

 

چگونه می توانم از VPN برای تماشای NETFLIX در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنم؟

 

 

تنها کاری که شما باید انجام دهید نصب آن است ، سپس Chita VPN را روشن کنید و سپس Netflix را تماشا کنید.

 

 

 

اگر NETFLIX کار نکند چه کاری می توانم انجام دهم؟

 

 

VPN خود را روشن و خاموش کنید. اگر Netflix شروع به کار نکرد ، آدرس IP خود را با استفاده از نرم افزار IP تغییر دهید یا یک سرور جدید برای اتصال به ChitaVPN انتخاب کنید ، سپس دوباره امتحان کنید. اگر این کمکی نکرد ، کتاب بخوانید. ??

 

 

 

آیا می توانم از VPN با سایر سرویس های جریانی استفاده کنم؟

 

 

مطمئن! از Amazon Prime Video گرفته تا BBC iPlayer ، VPN برای همه آنها کار می کند. اینکه صفحاتی را به این سرویس ها اختصاص داده ایم هیچ ارتباطی با انتخاب آنها به عنوان نمونه ندارد. ??

منابع و مآخذ:

چیتا وی پی ان : نحوه تماشای Netflix با VPN - خرید VPN نتفلیکس